privātuma politika

REDETAIL augstu vērtē Jūsu privātumu un uzskata to par ļoti svarīgu. Lūdzu iepazīstieties ar mūsu privātuma politiku pirms jūs izmantojat mūsu mājaslapu. Ja Jūs nevēlaties pieņemt mūsu privātuma politiku, lūdzam jūs pamest šo mājaslapu.

Privātuma politika

Mēs esam apkopojuši šo privātuma politiku, lai labāk izskaidrotu kā jūsu personiskā informācija tiks lietota internet vidē.

Personiskā informācija ir informācija, kas var tikt lietota, (gan atsevišķi, gan kopā ar citu informāciju) lai atpazītu, atrastu, vai sazinātos ar konkrētu indivīdu; vai arī lai identificētu indivīdu kontekstā. Lūdzu iepazīstieties ar mūsu privātuma politiku, lai skaidri saprastu, kā mēs vācam, lietojam, aizsargājam un citādi izmantojam Tavu personisko informāciju mūsu weblapā.

Kāda veida personisko informāciju mēs iegūstam caur mūsu pakalpojumiem, mūsu weblapu?

Informācija par mūsu darbību mūsu weblapā parasti atrodas tāpēc, lai Jūs tai varētu piekļūt bez vajadzības sniegt savus personiskos datus. Taču, reģistrējoties vai pasūtot pakalpojumus, Jums būs jānorāda Jūsu vārds, uzvārds, epasta adrese, telefona numurs, juridiskā adrese, informācija par mašīnu vai cita informācija, kas tieši attiecas uz Jūsu pasūtīto pakalpojumu.

Kad Jūsu dati tiks vākti?

Mēs vācam Jūsu datus tikai tad, kad Jūs reģistrējaties mūsu saitā, pasūtat pakalpojumus, pieraksties mūsu epasta informācijai vai arī pats/pati ievadāt informāciju mūsu mājaslapā.

Kā Jūsu dati tiks lietoti?

Mēs varam lietot informāciju, ko iegūstam, kad Jūs reģistrējaties, izdarāt pirkumu, piesakāties mūsu epasta informācijai, atbildat uz aptauju vai komunicējat ar mārketinga daļu, izmantojat weblapu vai kādas tās specializētas funkcijas.

Savāktā informācija mums, iespējams, ļaus piedāvāt Jums labāku pakalpojumu un kvalitatīvāk atbildēt uz jūsu jautājumiem klientu apkalpošanas servisam; tā atļaus personalizēt jūsu pieredzi un piedāvāt Jums pakalpojumus, kas Jūs visvairāk interesē; tā atļaus organizēt konkursus, aptaujas vai līdzīgus weblapas pasākumus; tā atļaus vaicāt pēc reitingiem un produktu un pakalpojumu novērtēšanas; tā atļaus sazināties ar Jums par Jūsu jautājumiem (aplikācijā, čatā, epastā vai pa telefonu)

Kā Jūsu informācija tiks aizsargāta?

Mūsu weblapa tiek regulāri pārbaudīta, lai atrastu drošības un citas problēmas, lai padarītu Jūsu pieredzi ar mūsu lapu tik drošu, cik iespējams. Mēs regulāri pārbaudām, vai mājaslapā nav ļaunprātīgas programmatūras.

Jūsu personiskā informācija atrodas aiz aizsargātiem tīkliem un tai var piekļūt tikai daži speciālisti, kuriem ir pieeja mūsu sistēmām. Minētajiem speciālistiem ir pienākums neizpaust neko no šīs informācijas. Turklāt, visa Jūsu sensitīvā informācija ir šifrēta ar Secure Socket Layer (SSL) tehnoloģiju.

Mēs izmantojam daudzus drošības līdzekļus, lai aizsargātu Jūsu personiskos datus, kad tiek veikts pasūtījums, vai arī lietotājs ievada vai lieto jebkādu informāciju.

Visi naudas pārskaitījumi tiek veikti caur ievades provaideri “Stripe” un netiek glabāti vai apstrādāti mūsu serveros.

Jūsu personiskie dati nekad netiks pārsūtīti ārpus REDETAIL vai mūsu sadarbības partneriem.


Vai sīkdatnes tiks lietotas?

Jā – dažkārt. Sīkdatnes ir mazas datnes, kuras weblapa vai pakalpojuma sniedzējs nosūta uz Jūsu datora cieto disku caur Jūsu Interneta pārlūkprogrammu (ja Jūs to atļaujat). Šīs datnes atļauj mājaslapai vai pakalpojuma sniedzējam atpazīt Jūs, saglabājot un atceroties konkrētu informāciju.

Piemēram, mēs lietosim sīkdatnes, lai atcerētos un saglabātu lietas jūsu iepirkšanās grozā. Sīkdatnes var arī tikt lietotas, lai palīdzētu mums labāk saprast Jūsu vēlmes, balstoties uz Jūsu weblapas lietošanas vēsturi. Tas ļauj mums nodrošināt labāku apkalpošanu. Mēs arī lietojam sīkdatnes, lai savāktu datus par weblapas trafiku un vietnes interaktivitāti, lai mēs varētu mācīties un nākotnē piedāvāt uzlabotu weblapas darbību un iespējas.

Tātad sīkdatnes tiek lietotas lai: palīdzētu atcerēties un apstrādāt pakalpojumus iepirkuma grozā; saprastu un saglabātu lietotāja vēlmes priekš nākotnes; kontrolētu reklāmas; apstrādātu datus par weblapas trafiku un interakcijām. Mēs varam arī izmantot uzticamus trešās puses servisus, kas savāc informāciju mūsu uzdevumā.

Jūs varat izvēlēties likt datoram Jūs brīdināt katu reizi, kad sīkdatne tiek nosūtīta, vai arī jūs varat izvēlēties atslēgt visas sīkdatnes. To var izdarīt caur pārlūkprogrammas uzstādījumiem. Tā kā katra interneta pārlūkprogramma ir nedaudz atšķirīga, apskatiet Jūsu pārlūkprogrammas palīdzības iespējas, lai uzzinātu pareizo veidu kā modificēt Jūsu sīkdatnes.

Ja Jūs atslēgsiet sīkdatnes, dažas iespējas, kas padara weblapas izmantošanu efektīvāku var nestrādāt pareizi.

Informācijas atklāšana trešajām pusēm

Mēs nepārdodam, netirgojamies un citādi nenododam Jūsu personiskos datus citām pusēm bez iepriekšēja brīdinājuma. Tas neiekļauj mūsu weblapas hostēšanas partnerus un citas puses, kas palīdz mums ar weblapas uzturēšanu, biznesa vadīšanu vai lietotāju apkalpošanu, kamēr visas šīs puses piekrīt neizpaust informāciju un saglabāt pilnīgu konfidencialitāti. Mēs arī varam atklāt informāciju, kad to pieprasa likums, lai nodrošinātu weblapas noteikumu uzturēšanu, kā arī lai aizsargātu mūsu vai citu personu tiesības, īpašumu vai drošību. Personiski neidentificējama informācija var tikt nodota trešajām pusēm mārketinga, reklāmas vai citām vajadzībām. Daži no serveriem, kas izmantoti redetail.lv weblapas uzturēšanai var atrasties ārpus ES vai EEZ.


Sakari ar trešajām pusēm

Mēs neietveram un nepiedāvājam trešo pušu pakalpojumus vai produktus mūsu mājaslapā.

Google

Google reklāmas nosacījumi ir apkopoti iekš Google's Advertising Principles. To mērķis ir piedāvāt pozitīvu pieredzi lietotājiem. https://support.google.com/adwordspolicy/answer/1316548?hl=en

Mēs lietojam Google AdSense Advertising mūsu weblapā. Google, kā trešās puses tirgotājs, lieto sīkdatnes, lai uzturētu reklāmas mūsu weblapā. Google lieto DART sīkdatni, lai piedāvātu lietotājiem reklāmas, balstoties uz iepriekšējiem mūsu weblapas un citu interneta lapu apmeklējumiem. Lietotāji var atteikties no DART sīkdatnes lietošanas, apmeklējot Google Ad and Content Network privātuma politiku.

Mēs esam ieviesuši sekojošās lietas:

  • Remarketing with Google AdSense • Demographics and Interests Reporting Mēs, kopā ar trešās puses tirgotājiem (kā Google) lietojam sīkdatnes un trešās puses sīkdatnes, vai arī citus trešās puses indentifikatorus, lai apstrādātu datus, kas attiecas uz lietotāja interakcijām ar reklāmām un to funkcijām, ciktāl tās attiecas uz mūsu weblapu.


Atteikšanās:

Lietotāji var izvēlēties kā Google piedāvā viņiem reklāmas, lietojot Google reklāmu uzstādījumu lapu. Tāpat, var atteikties no šī, apskatot Network Advertising Initiative Opt Out lapu, vai arī izmantojot Google Analytics Opt Out pārlūkprogrammas spraudni.

Mēs piekrītam sekojošajam:

Lietotāji var izmantot mūsu weblapu anonīmi/inkognito.

Tiklīdz šī privātuma politika ir gatava, mēs pievienosim linku uz to mūsu weblapas kājenē.

Jūs varat uzzināt par jebkādām privātuma politikas izmaiņām mūsu privātuma politikas lapā.

Jūs varat izmainīt jūsu personisko informāciju

  • Atsūtot mums e-pastu • Piezvanot mums • Pierakstoties Jūsu kontā • Sazinoties ar mums


Kā mūsu weblapa attiecas pret Do Not Track signāliem?

Mēs ievērojam Do Not Track signālus un Do Not Track, nelietojam sīkdatnes un reklāmas kad Do Not Track (DNT) pārlūkprogrammas mehānisms ir aktīvs,

Vai mūsu weblapa atļauj trešās puses behaviorālo novērošanu (behavioral tracking)?

Ir svarīgi atzīmēt, ka mēs atļaujam trešās puses behaviorālo novērošanu.

Bērnu privātums

Bērni, kas jaunāki par 16 gadiem, nav mūsu mērķauditorija.


Lietošanas noteikumi

Šie "lietošanas noteikumi" (Terms of Service) darbojas saskaņā ar mūsu privātuma politiku. Visi šie noteikumi un nosacījumi attiecas uz visiem cilvēkiem, kuri apmeklē REDETAIL vietni un saistītās vietnes, izmanto REDETAIL sniegtos pakalpojumus jebkādā citā veidā. REDETAIL iegādes nosacījumi ir apstiprināti un ir spēkā no 01.02.2024.

APKALPOŠANA

REDETAIL ir automašīnu mazgāšanas pakalpojums, kas nonāk pie klienta noteiktā apkalpošanas apgabalā un nodrošina automašīnu tīrīšanu (gan salonu, gan auto virsbūvi) klientiem piemērotās vietās.

Papildus esošajiem pamatpakalpojumiem (t.i., auto virsbūves mazgāšana, pilna salona tīrīšana, utt.) ir iespējams pasūtīt papildu pakalpojumus (t.i. motortelpas mazgāšana, griestu mazgāšana, utt.).

Pirms pasūtījuma veikšanas klientam ir pienākums izlasīt cenrādi pašreizējā (redetail.lv) vietnē.

REDETAIL patur visas tiesības jebkurā laikā mainīt savu pakalpojumu nosaukumus, aprakstus, struktūru, cenas un citu informāciju.

Visas šādas izmaiņas ir publiskas un tiks atspoguļotas REDETAIL vietnē.

Papildus pakalpojumu pasūtīšana notiek tikai kopā ar pamatpakalpojumiem, t.i., bonusa pakalpojumus nav iespējams pasūtīt atsevišķi.

Papildus šiem noteikumiem un nosacījumiem tiesiskās attiecības, kas rodas no pakalpojumu iegādes REDETAIL vietnē, regulē vietējie saistību likumi, Patērētāju tiesību aizsardzības likums un citi tiesību akti.


PASŪTĪŠANA

Mūsu pakalpojums ir balstīts uz rezervēšanas sistēmu, un mēs veicam automašīnas tīrīšanu laikā, kad jūsu automašīna netiek lietota, lai jūs varētu ietaupīt laiku un darbu.

Informācijas ievadīšana REDETAIL rezervēšanas sistēmā ir "Pasūtīšana", un tā tiks uzskatīta par "Pasūtījumu" vai "Rezervāciju" tikai pēc pieprasījuma apstiprināšanas.

Pasūtīšana tiek apstiprināta, ja apstiprinājums tiek nosūtīts pa sms īsziņu vai telefoniski mutvārdu sarunā. Maksājums ir jāveic:

Rezervācijas laikā vietnē; Pēc pakalpojuma izpildes "uz vietas".

Veicot pasūtīšanu, klients automātiski piekrīt visiem citiem ar pasūtīšanu saistītiem nosacījumiem (ieskaitot atcelšanu, apmaksu utt.).

REDETAIL rezervēšanas sistēmu izmantošana ir droša un aizsargāta, jūsu personas dati netiks izmantoti citām darbībām, izņemot tās, kas paskaidrotas REDETAIL privātuma politikā.

Rezervācijas var iesniegt un apstiprināt, izmantojot vietņu rezervēšanas sistēmu vai zvanot uz tālruni.

Pirkšanas nosacījumu nezināšana nav pamats minēto nosacījumu neievērošanai.

PASŪTĪJUMA MAINĪŠANA UN ATCELŠANA, ATMAKSAS POLITIKA

Atrašanās vietas vai pakalpojuma veida maiņa

  • Ja klients vēlas mainīt apkalpošanas vietu vai pašu pakalpojumu, to ir iespējams izdarīt zvanot. Ja tas tiek veikts mazāk nekā 120 minūšu laikā pirms apkalpošanas, par atcelto pakalpojumu joprojām var tikt piemērota pilna maksa.

  • Ja ir rezervēta salona tīrīšana, klients ir atbildīgs par piekļuves piešķiršanu automašīnai. Ja automašīnas tīrītājam netiek piešķirta piekļuve automašīnas interjeram, un tāpēc viņš to nespēj iztīrīt, REDETAIL patur tiesības pieprasīt pilnu maksu par pakalpojumu.

Pakalpojuma laika maiņa

Klientam ir tiesības pārcelt savu pakalpojumu bez papildu maksas, sazinoties ar REDETAIL vismaz 120 minūtes pirms pakalpojuma sniegšanas.

Laicīgi atkārtoti rezervējot pakalpojumu, nekādas papildu maksas netiek piemērotas, klienta apkalpošana tiek pārcelta uz vēlamo laiku un tiek veikta atkārtota rezervēšana.

Ja klients kavējas ar atkārtotu rezervēšanu, uz jauno vēlamo laiku tiks rezervēts jauns pakalpojums, taču klientam tiks izrakstīts arī rēķins par iepriekšējā pakalpojuma pilnu maksu.

Atcelšanas un atmaksas politika

Klientam ir tiesības atcelt pasūtījumu bez jebkāda pamatojuma.

  • Ja atcelšana ir veikta vismaz 120 minūtes pirms pakalpojuma sniegšanas, klients var atgūt pilnu pakalpojuma summu.

  • Ja rodas negaidīta situācija, kad pakalpojumu nav iespējams nodrošināt rezervētajā laikā, mēs paši sazināsimies ar klientu un piedāvāsim jaunu laiku vai citu alternatīvu.

Mūsu automašīnu tīrīšanas transportlīdzeklis var aizkavēties jūsu atrašanās vietā dažādu ar REDETAIL nesaistītu iemeslu dēļ (piemēram, satiksme). Šajā gadījumā jūs varat rezervēt vai atcelt savu pasūtījumu bez maksas, ja automašīnas tīrītājs kavējas vismaz 20 minūtes. Ja kavēšanās ir mazāka par 20 minūtēm, automašīnas tīrītājs pabeidz pasūtīto darbu, un visi pārējie atcelšanas un pārreģistrācijas nosacījumi joprojām būs spēkā.

REDETAIL patur tiesības piemērot atlaidi rēķinam par atceltu rezervāciju.

  • Ja klients pēkšņi vēlas atcelt pasūtījumu jau uzsākta pakalpojuma laikā, kad automašīnas apkopējs vēl tikai veic darbu, klientam tiks izrakstīts rēķins par visu pasūtīto pakalpojumu summu.

  • Ja pasūtījuma beigu laiks nav pārsniegts, bet klients vēlas doties prom pirms pasūtījuma izpildes, REDETAIL ir tiesības izrakstīt klientam rēķinu par pilnu summu par pasūtītajiem pakalpojumiem.

  • Ja klients neparādās

  • Ja klients neatrodas norunātajā vietā viņa rezervētajā laikā un apkalpojamā automašīna neatrodas adreses tiešā tuvumā, REDETAIL sazināsies ar klientu un gaidīs klientu. Ja klients neatbild uz tālruni un / vai īsziņu, REDETAIL ir tiesības atcelt pasūtījumu 20 minūtes pēc plānotā pasūtījuma sākuma laika un izrakstīt rēķinu par pilnu pakalpojuma maksu klientam.

  • Ja klienta kavēšanās neietekmē automašīnas tīrītāja savlaicīgu nonākšanu pie nākamā klienta, REDETAIL automašīnas tīrītājs gaidīs klienta ierašanos ilgāk.

  • Ja klienta kavēšanās ietekmē automašīnas tīrītāja savlaicīgu nonākšanu pie nākamā klienta, REDETAIL ar klienta piekrišanu var pamainīt pakalpojumu paketi vai pāriet pie nākamā klienta un pēc tam izrakstīt rēķinu par rezervētajiem pakalpojumiem.

  • REDETAIL strādās pēc iespējas labāk, lai izpildītu visus pasūtījumus, ciktāl tas ir apstiprināts rezervācijā. Paziņojumu veidi:

Pēkšņu izmaiņu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu, zvanot mums uz tālruni.

Ja jums ir kādi jautājumi par servisa procesu vai citiem jautājumiem, pasūtījuma laikā varat arī tieši sazināties ar automašīnas tīrītāju.

KVALITĀTES GARANTIJA

REDETAIL lepojas ar kvalitatīviem pakalpojumiem un apmierinātiem klientiem. Mēs priecāsimies no jums uzzināt, vai mūsu pakalpojums ir paveikts labi, un vai jūs esat apmierināts ar mūsu darbu. Ja jūs neapmierina kāds pasūtītā darba aspekts, droši paziņojiet mums arī, kādas detaļas mums pietrūka un kā mēs varam attīstīties un mainīties, lai labāk nodrošinātu jums tīru automašīnu.

Ja klients uzskata, ka darbs tiek veikts neatbilstoši kvalitātes standartiem, viņš / viņa var sazināties ar atbalsta komandu un lieta tiks izskatīta. Ja prasība tiks atzīta par realitātei atbilstošu, klients saņems citu automašīnas tīrīšanu bez maksas.

ATLAIDES KODI UN AKCIJAS

REDETAIL mārketinga un reklāmas nolūkos izmanto reklāmas kodus, akcijas, kuponus, skrejlapas, dāvanas un citus līdzīgus līdzekļus.

Klientam ir tiesības izmantot reklāmas kodus un citus šādus mārketinga elementus tikai REDETAIL pakalpojumu saņemšanai.

Atlaides nevar izņemt skaidrā naudā.

REDETAIL ir tiesības selektīvi izsniegt priekšrocības (piemēram, labiem klientiem).

REDETAIL patur tiesības jebkurā laikā pārtraukt un atcelt reklāmas kodus, akcijas un citus šādus elementus, par kuriem nav nepieciešams publisks paziņojums.

Atlaides ir spēkā tikai nākamajam REDETAIL pakalpojumu pirkumam

Ja atlaide nav izmantota saskaņā ar šīm instrukcijām, REDETAIL var atteikties piešķirt atlaidi (ieskaitot iemeslu, ka atlaides termiņš ir beidzies).

Derīgus pabalstus var piešķirt tikai pats REDETAIL, kā arī pilnvarotas personas un partneri, kas saistīti ar REDETAIL.

REDETAIL nav atbildīgs par trešo pušu paziņoto priekšrocību nodrošināšanu.

LIETUS UN CITI LAIKA APSTĀKĻI

Diemžēl pagaidām nav iespējams kontrolēt laika apstākļus. Tomēr REDETAIL ir izstrādājis dažādas tīrīšanas metodes dažādiem laika apstākļiem, tādējādi mēs varam jums apliecināt, ka par jūsu automašīnu spēsim rūpēties arī lietainā laikā.

Pirms pasūtījuma apstiprināšanas iesakām pārbaudīt laika prognozi.

Tā kā REDETAIL nodrošina ļoti labus rezultātus arī nokrišņu gadījumā (lietus, slapjš sniegs, sniegs utt.), tad tas nemaina un nesaīsina atcelšanas, atkārtotas rezervēšanas un citas rezervācijas izmaiņas nosacījumus.

Vaskošana noteiktos laika apstākļos var būt diezgan sarežģīta, īpaši spēcīgas saules gaismas vai stipra lietus laikā.

Šajā gadījumā mēs jūs pēc iespējas ātrāk informēsim un piedāvāsim alternatīvus risinājumus (automašīnas pārvietošana ēnā, vaskošanas atlikšana līdz nākamajai reizei, pasūtījuma atkārtota rezervēšana, atlaides kods utt.).

REDETAIL nav atbildīgs par to, ja pēc kvalitatīvas tīrīšanas jūsu automašīna atkal kļūst netīra tādu iemeslu dēļ, kurus mēs nevaram ietekmēt (citas automašīnas to nošļaksta, putnu izkārnījumi, ceļa putekļi utt.).


MAKSĀJUMS

REDETAIL pieņem maksājumu, izmantojot rēķinu vai skaidru vai bezskaidru maksājumu pēc pakalpojuma veikšanas. Veicot rezervāciju, pilna maksa par pakalpojumiem tiek samaksāta no jūsu bankas konta.

Visi maksājumi tiks veikti, izmantojot drošu metodi - Stripe ar drošu SSL savienojumu.

REDETAIL pieņem norēķinu skaidrā naudā.

Ja vēlaties, varat atstāt dzeramnaudu automašīnas tīrītājam. Dzeramnaudas piešķiršana automašīnu tīrītājiem ir klienta brīvprātīgs lēmums, un tas rēķinā atsevišķi netiek atspoguļots.

IETEIKŠANAS SISTĒMA

Dažādu aktīvo kampaņu nopelnītās atlaides nav iespējams apvienot.

Aizliegtās darbības:

  • viltus kontu izveidošana ar nepatiesu informāciju un atlaižu pelnīšana, savstarpēji iesakot; • neīstu pasūtījuma veikšana un vēlāka pasūtījuma atcelšana atlaides iegūšanas nolūkā; • esošo REDETAIL dalībnieku un klientu meklēšana un uzbāzīga komunikācija ar tiem, izmantojot dažādas e-pasta adreses; • surogātpasta sūtīšana nepazīstamiem cilvēkiem vai jebkāda veida negodīgas, nelikumīgas vai piespiedu metodes izmantošana; • publisku forumu, citu uzņēmumu vietņu utt. izmantošana koda izplatīšanai; • REDETAIL pakalpojumu pasūtīšana, izmantojot kāda cita kontu; • izdomātas personas uzaicināšana uz REDETAIL, ļaunprātīga trešo personu datu izmantošana, identitātes zādzība vai jebkāda veida nepatiesas vai maldinošas informācijas iesniegšana REDETAIL; • REDETAIL koda izmantošana pazemojošā vai cieņu aizskarošā veidā; • dalīšanās ar kodu, pārkāpjot jebkādus REDETAIL drošības, privātuma vai pirkuma noteikumus; REDETAIL patur tiesības anulēt vai mainīt visus bezmaksas mazgāšanas kredītus un papildu pakalpojumus (par to iepriekš paziņojot).

Ja REDETAIL pēc saviem ieskatiem ir atklājis, ka kāds pārkāpj iepriekš minētos noteikumus, REDETAIL patur tiesības anulēt visus izsniegtos kredītus un / vai vienpusēji izlemt, vai abām iesaistītajām personām tiks atļauts piedalīties kādā no šādām programmām nākotnē.

Nopietnāku pārkāpumu un krāpšanas gadījumā REDETAIL var iesniegt prasību par zaudējumu atlīdzību, kas vajadzības gadījumā tiks nodota attiecīgajai tiesu iestādei.

BOJĀJUMI

REDETAIL vienmēr dara visu iespējamo, lai piedāvātu kvalitatīvus pakalpojumus. Tomēr mēs arī pilnībā uzņemamies atbildību par skaidri redzamiem bojājumiem, ko jūsu automašīnai nodarījis kāds no mūsu automašīnu tīrītājiem vai pārstāvjiem. REDETAIL nevar saukt pie atbildības par vēlāk atklātiem bojājumiem, kas varētu būt radušies klienta automašīnas īpašību dēļ vai par kuriem REDETAIL nav paziņots.

Klientam ir jāinformē REDETAIL par visiem esošajiem viņa transportlīdzekļa bojājumiem. Tādā veidā REDETAIL var novērst minēto bojājumu pasliktināšanos. Ja REDETAIL nebija informēts par problēmu, mēs neesam atbildīgi par bojājumu pastiprināšanu.

Ja klienta vējstikls iepriekš ir saskrāpēts vai tam kā citādi nodarīts kaitējums un klients to nenorāda, REDETAIL nevar saukt pie atbildības par jebkādiem vējstikla papildu bojājumiem. Spiediens, ko lieto REDETAIL automašīnu tīrīšanā, nav pārāk spēcīgs, taču lielākas plaisas stiklā var izraisīt vējstikla vēl lielāku bojājumu.

REDETAIL nav atbildīgs par sūdzībām, kas ir vai var būt saistītas ar nepieciešamo papildu pakalpojumu pasūtīšanu (piemēram, motortelpas mazgāšana). REDETAIL var ieteikt klientam papildu pakalpojumus, taču, ja klients atsakās, REDETAIL vairs nebūs atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies, neveicot šo papildu pakalpojumu.

REDETAIL pilnībā izlabos vai maksās par zaudējumiem tikai tad, ja klients var pierādīt, ka bojājumus ir izraisījis REDETAIL, vai ir skaidri pierādījumi par REDETAIL nodarītajiem zaudējumiem. REDETAIL nebūs atbildīgs par zaudējumiem, par kuriem nav skaidru pierādījumu. Ja nepieciešams, REDETAIL var pieprasīt profesionālu bojājumu pārbaudi.


REDETAIL sedz zaudējumus, ja tiek pierādīts, ka tos ir izraisījis REDETAIL. Šajā gadījumā REDETAIL sedz tikai REDETAIL nodarītos zaudējumus. Tas nozīmē, ka stāvoklis pirms bojājuma nodarīšanas tiks atjaunots, tomēr bojājumi, kas jau pastāvēja iepriekš, netiks novērsti. Ja klients piekrīt, problēmu novēršanai var tikt piedāvātas citas alternatīvas.